Srovnávací testy spotřeby s vozidlem Jeep Grand Cherokee

Rozpuštění tablety Boogie Energy Pill v naftě.

Reference

 Zkušenost s LPG

Mé zkušenosti s kondicionérem BOOGIE ENERGY PILL v LPG

Jsou tak neuvěřitelně pozitivní, že již v pořadí pouze třetí tableta v nádrži „DONUTILA“  mého kamaráda (autorizovaný prodejce Škoda) k neuvěřitelnému verdiktu a prohlášení, (když jsem jej svezl ve svém voze Škoda Octavia Combi r.v.1999 řada Laurin & Klement s benzínovým motorem 1,8 T 20V, 110kW (150k) ) a to, že prý mi moje Škodovka jede na LPG daleko lépe a svižněji, než na benzín!!!

To je vážení asi dle mého soudu revoluční poznatek, který staví na hlavu všechny doposud známá fakta o „sníženém výkonu“ asi cca o 10% palivu LPG oproti benzínu.

Moje realita je taková, že dnes na LPG je výkon mého auta o 10-15% VÝKONĚJŠÍ oproti benzínu a je to neuvěřitelný zážitek, na který se všichni majitelé aut s pohonem LPG můžete těšit!

A jak dostat tabletu do nádrže? 

Tabletu rozlomíte na dvě poloviny. Obě půlky vložíte do otvoru plnící pistole. Plnící zařízení nasměřujete na střed plnícího ventilu, zaaretujete a stlačením tlačítka na stojanu vžene tlak příchozího plynu tabletku do nádrže.

Přeji Vám všem „plyňákům“ mnoho šťastných km a netrhejte nám ten asfalt zase tak mnoho, stačí bohatě na silnici i ty díry po každé zimě.

S pozdravem Mgr.Marek CHLEBEČEK, spokojený uživatel LPG pohonu od r. 1996 a BOOGIE ENERGY PILL od dubna 2013 a už nikdy jinak!

 

Test tahače DAF

Firma:

Miroslav Kozák K+K Trans

 

 

Vozidlo:

DAF FT XF 95.480

 

 

Motor:

XE 355 C

 

 

Tach.:

1125600 km

 

 

Rok výroby:

2003

 

 

Najeto s tabletami:

10000 km ( 25 dní )

 

 

Spotřeba před testováním:

34,2 

l na 100 km

 

Spotřebováno

80 tablet

 

 

Spotřeba během testování průměrná:

31,5

l na 100 km

 

Úspora v litrech:

250 l

 

 

Úspora v Kč bez DPH:

7250,- Kč

 

 

Náklady na tablety bez DPH:

3240,- Kč

 

 

Úspora celkem:

4010,- Kč

 

 

Úspora v % během testování průměrná

7,50%

 

 

Spotřeba posledních 5 dní testů:

29,8 

l na 100 km

 

Úspora na konci testu

4,4 

l na 100 km

 

Úspora na konci testu v %

12,87% 

 

 

Původní spotřeba  na 10000km

3420

 

 

Nová spotřeba po testu na 10000km

2980

 

 

Nynější úspora v l na 10000km

440

 

 

Nynější úspora v Kč

12760

 

 

Nynější úspora po odečtení tablet

9520

 

 
       

EMISE

     

Před testováním:

     

Hodnota kouřivosti:

 

Dovolená:

1,60 / m

 

 

Naměřená:

0,29 / m

Po testování:

     

Hodnota kouřivosti:

 

Dovolená:

1,60 / m

 

 

Naměřená:

0,03 / m

 

TEST autobus městské dopravy IRISBUS pan Jaroslav Štěpánek

 Den Tankováno litrů Spotřeba na 100km Úspora v l na 100km % úspory
  Počáteční spotřeba 33    
1. 114 32,57 0,43 1,30%
2. 111 31,71 1,29 3,90%
3. 112 32,00 1,00 3,03%
4. 109 31,14 1,86 5,63%
5. 110 31,43 1,57 4,76%
6. 108 30,86 2,14 6,49%
7. 110 31,43 1,57 4,76%
8. 107 30,57 2,43 7,36%
9. 107 30,57 2,43 7,36%
10. 109 31,14 1,86 5,63%
11. 106 30,29 2,71 8,23%
12. 104 29,71 3,29 9,96%
13. 105 30,00 3,00 9,09%
14. 107 30,57 2,43 7,36%
15. 108 30,86 2,14 6,49%
16. 105 30,00 3,00 9,09%
17. 109 31,14 1,86 5,63%
18. 112 32,00 1,00 3,03%
19. 110 31,43 1,57 4,76%
20. 109 31,14 1,86 5,63%
21. 111 31,71 1,29 3,90%
22. 111 31,71 1,29 3,90%
23. 109 31,14 1,86 5,63%
24. 107 30,57 2,43 7,36%
25. 104 29,71 3,29 9,96%
26. 105 30,00 3,00 9,09%
27. 106 30,29 2,71 8,23%
Celkem 2925      
Průměr 108,33 30,95 2,05 6,20%
Maximum 114,00 32,57 3,29 9,96%
Minimum 104,00 29,71 0,43 1,30%

 

Škoda Octavia 1.6 TDI/77 kW, rok výroby 2012

I tak úsporný motor může mít ještě nižší spotřebu

Uživatel nechce být zveřejněný

Měsíc Ujeto Město Mimo město Celková spotřeba Spotřeba na 100 km  
01 2 288,0 51% 49% 117,2 5,12 Bez tablet
02 2 319,0 32% 68% 114,2 4,92 Bez tablet
03 1 762,0 70% 30% 89,8 5,10 Bez tablet
04 3 255,0 39% 61% 151,6 4,66 S tabletami

 

Vlastním vůz VW Passat 2,0 TDI, který je necelé dva roky starý. Poctivě jsem chtěl otestovat vaše tablety Boogie Energy Pill. Jakmile se mi rozsvítila kontrolka prázdné nádrže, tak jsem použil jednu vaši tabletku a natankoval 40 litrů paliva. Zapsal jsem si stav mého tachometru do notýsku. Po rozsvícení kontrolky jsem si poctivě zapsal znovu stav tachometru a zjistil jsem, že po spotřebování jedné tablety byl dojezd mého vozu 548 Km. Po použití druhé tabletky zase jen do 40 litrů paliva jsem měl už dojezd 565 km, na třetí tabletku byl dojezd 580 km, na čtvrtou tabletku 607 km, na pátou tabletu 620 km a na šestou tabletu 650 km. Mezi čtvrtou a pátou tabletkou byly ty nejkrutější mrazy. Běžně při vykládce zboží motor vypínám. V těch silných mrazech jsem však motor nevypínal a i přesto se mi dojezd mého vozu navýšil. Když to shrnu, tak dojezd vozu se mi navýšil po vyčištění motoru o 102 km oproti stavu před používání vašich tablet. Spotřeba mi klesla ze 7,3 na 6,15 litrů, tedy o víc jak 15%. Jsem nadšený tak, že jsem se rozhodl doporučovat váš produkt mým známým. Děkuji za váš produkt. 

Alexander Kharitonov– Česká Republika

Boogie Energy Pill som prvýkrát použil s istou dávkou skepticizmu. Už 15 rokov používam vo svojich autách molekulárnu prísadu do motorového oleja, ktorá sa mi veľmi osvedčila. Nemyslel som si, že postrehnem s BEP nejakú zmenu. Už po prvej tablete po prejazdení niečo vyše polovice nádrže som však postrehol na svojej dvojlitrovej Octavii II TDI s prevodovkou DSG citeľne kultivovanejší a tichší chod motora. Na vozidle je najazdených vyše 200.000 km a akoby nabralo nový dych. Prípravok ma presvedčil a budem ho ďalej používať. 

Vojtech Túróczy, Komárno, SR.

Moc vás zdravím. Po těch tabletkách se mi nejdříve auto ztišilo a následně klesla průměrná spotřeba ze 7,5 na 6,9 l, tedy o rovných 8 %. Uvidím, jak to půjde dál, až se mi motor úplně vyčistí.  Stačily 3 tabletky. Jinak můj vůz je Renault Fluence; objem motoru 1.598 cm3, PHM BA 95 B. Rok výroby vozu 2012.  Fotečku auta bohužel nemám.  V případě potřeby mi napište.

Lenka Suchánková jednatelka společnosti Aftertime s.r.o.

Posílám údaje z palubního počítače CHRYSLER GRAND VOYAGER, motor 2,8 diesel, automat. Na stálé trase Liberec - Ostrava za příbližně stejného počasí, 2 osoby bez těžšího nákladu :
obvyklá spotřeba 8,9 - 9,3 l/100 km
po 3. tabletě
jízda tam - 7,6l/100 km
jízda zpět - se středním nákladem  8,1l/100 km
 
Místní jízdy do 10 km - studený motor
obvyklá spotřeba 10,4l/100 km
nyní 8,3l/100 km
 
Věřím, že dalším používáním BOOGIE ENERGY PILL se uvedené hodnoty ještě trochu vylepší - podám hlášení. 

Karel Zárybnický

Odborné reference o účincích hlavní účinné látky v tabletách Boogie Energy Pill.

V následujících abstraktech z výzkumných zpráv a patentů se dočtete o účincích ferrocene.

  OCTANE ENHANCING PETROL

  ADDITIVES/PRODUCTS
  LITERATURE REVIEW AND ANALYSIS
  September 2000
  DUNCAN SEDDON & ASSOCIATES PTY LTD.
  116 KOORNALLA CRESCENT
  MOUNT ELIZA
  VICTORIA 3930

Abstrakt
Ferrocen jako přídatná látka do motorových paliv prokazuje, že při použití do 30 ppm má dramatický vliv na paliva s nízkým oktanovým číslem. Může dojít k zisku až o dvě octanová čísla.
Společnost Octel prokázala, tyto hodnoty i při zkouškách v terénu. Data z testů jsou
k dispozici jako důvěrná.
Dopad na katalyzátory
Z provedených testů vyplývá, že nedojde ke snížení účinnosti snímačů nebo katalyzátorů.
Účinnost katalyzátorů je zachována a navíc jsou chráněny proti stárnutí.
Dopad na zanášení zapalovacích svíček a vestavěné diagnostiky.
Octel na základě získaných technických údajů vyvrací přesvědčení, že ferrocene a látky vzniklé při jeho hoření s palivem  jsou erozivní. Rozsáhlé testy prokázaly, že nedochází ke škodlivému poškození jakékoliv části motoru.

 Solubility of Ferrocene in Organic Solvents

 Walter R. May 
 SFA International, Inc.
 Houston, TX

 

 

Abstrakt

Ze všech kovů s katalytickými účinky na spalování uhlovodíků, je železo jedním z nejlepší. V literatuře se uvádí, že železo snižuje tvorbu částic při spalování v motorech a turbínách o více jak 50%. Ferrocen obsahuje 30% hmotnostních železa a může být použit jako zdroj železa v přísadách do paliva. Ferrocen je podáván jako přísada v tekuté a pevné formě. Výhodou použití pevné formy ferrocenu je snadná doprava, manipulace a dávkování do palivové nádrže. Cílem této práce je zhodnotit chemii ferrocenu jako spalovacího katalyzátoru.

Limitujícím faktorem pro použití rozpuštěného ferrocen jako přísady je maximální koncentrace železa, které může být dosaženo při těchto řešeních. Praktický limit je 2% železa ve vysoce aromatických rozpouštědlech. Lze dosahovat i větší koncentrace železa v palivu i větších účinků při použití některých dalších přísad jako např. hořčík apod. V těchto případech může být dosaženo i většího snížení exhalátů než je 50%, běžně dosahovaných při použití samotného ferrocene.
Bylo také sledováno snížení spotřeby.
Studie byla provedena na železniční lokomotivě za použití paliva s asi 3000 ppm síry, které přineslo 10% snížení spotřeby.
 

Patent 5386804 February 7, 1995 Guttmann, Hansjuergen Hoehr, Dieter Schaedlich, Heinz-Kuno Schug, Kurt-Peter Thenker, Walter.
Process for the addition of ferrocene to combustion or motor fuels


Abstrakt
Chcete-li snížit spotřebu pohonných hmot, snížit emise při spalování a  odstranit nebo snížit karbonové usazeniny, při práci spalovacích motorů při použití kapalných uhlovodíkových směsí, je velmi efektivní použít organokovové sloučeniny, zejména ferrocen nebo jeho rozpustné deriváty.

V dřívější německé patentové přihlášce P 41 29 408, zařízení a proces pro přímé přidání pevné látky - ferrocen -  do kapalných motorových paliv bylo navrženo, přidávat ferrocen do kapalného paliva v odměřených množstvích.

Všechny tyto způsoby mají společné to, že do kapalného paliva, nebo dokonce až při spalování paliva, např. topného oleje, bylo prováděno přidání ferrocene s využitím jeho rozpustnosti.

Tento patent řeší jednu z možností dávkování ferrocene do paliva.

Manickam.  Název zprávy: Vliv přísad na bázi železa v palivu na výkon a emise v dieselových motorech.
Projekt realizován na College of Engineering, Anna University, Chennai, Jižní Indie , Master of Engineering v oboru Combustion Engineering, květen 2007.

Abstrakt: Tento program studoval vliv ferrocene jako přísadu v palivu na výkonnostní charakteristiku a emise pevných částic a NOx.
Studie ukazuje, že ferrocene má dobrou spalovací katalytickou aktivitu.
Emisní studie byly provedeny na dieselovém motoru s ferrocene jako přísadou do nafty. Motor byl čtyřtaktní, dvouválec, vodou chlazený, s přímým vstřikováním paliva.
Následující závěry jsou vypracovány na základě experimentálních výsledků:
NOx a kouř se snižuje s rostoucím procentem ferrocene jako přísady při současném zvýšení tepelné účinnosti.
Použití ferrocene jako přísady ovlivňuje spalovací proces. Při objemu 25 ppm ferrocene je optimální poměr, kdy ferrocene v naftě dosahuje nejlepších výsledků.
 

United States Patent č. 4.389.220  Kracklauer

Abstrakt

Popisuje dvě-fáze použití ferrocene.
Při použití v dieselových motorech vede použití ferrocene ke snížení emisí znečišťujících látek a zvýšení efektivity spalování paliva. Nejprve  vyšší dávka ferrocene (20-30 ppm), odstraňuje karbonové usazeniny ze spalovací komory a vytváří vrstvu katalytického oxidu železa ve spalovacích prostorách motoru. Následně nižší dávkování ferrocene (10-15ppm), udržuje katalytický povlak oxidu železa. Je žádoucí zachovat tento katalytický povlak dalším užíváním ferrocene.
Přidáním ferrocene do benzínu se zvyšuje jeho oktanové číslo.
Kromě toho je prokázáno, že se použitím ferrocene snižuje i objem výfukových plynů a snižuje se spotřeba paliva.
 

Effects of Ferrocene as a Gasoline Additive on Exhaust Emissions and Fuel Consumption of Catalyst Equipped Vehicles

Účinky ferrocenu jako přísada benzínu na emise výfukových plynů a spotřeby paliva vozidel vybavených katalyzátorem


Details of SAE Paper Number: 900154

Detail zprávy SAE


SAE International je celosvětové společenství více než 128.000 inženýrů a podobných technických odborníků v leteckém, automobilovém a průmyslu s užitkovými vozidly.

Testovací program byl proveden zahrnující dva párů vozidel - každá dvojice stejného typu a modelu, technicky souhlasilo, a vybaveny řídicími systémy emisí, včetně lambda senzory a katalyzátorech.

Cílem programu bylo zkoumat vliv benzinu s obsahem 15 ppm ferrocenu na dlouhodobé úrovni emisí.
Vozidla byla provozována v typických provozních podmínkách Německa. Z každého páru, byl jeden s palivem bez přísad, druhý s přidaným ferrocene.
Vliv na výfukových emisí výkonu byly zkoumány v intervalech přibližně 10 000 km provozu.
Výsledky ukazují, že přidaný ferrocene do paliva má následek snížení emisí škodlivých látek. To se potvrdilo, i když byl jedno vozidlo přepnuto do provozu s ferrocene po 40 000 km projetých kilometrech bez ferrocene.
Měření spotřeby paliva během zkušebních provozů ukázala zřetelné zlepšení, kdy byly vozidla poháněna palivem s ferrocene.
Další vyšetřování emisí částic z testovacích vozů byly provedeny od nezávislého výzkumného ústavu. Výsledky ukazují, úrovně emisí jsou nízké, pouze s menšími změnami v obsahu částic železa. Žádné plynné sloučeniny železa nebyly měřena v rámci mezí detekce.

 Pergamon

J. AemsolSci. Vol. 29, Suppl. I, pp. S617-S618. 1998
1998 Published by Elsevier Science Ltd. All rights reserved
Printed in Great Britain
0021-8502/98 $19.00 + 0.00
THE EFFECT OF FERROCENE ADDITION ON PARTICLE FORMATION
AND BURNOUT IN COMBUSTION
PROCESSES
M. KASPER', K. SATTLER2, K. SIEGMANN'
and U.MATTER ETH-Zurich,Laboratory for Combustion Aerosols and Suspended Particles, 8093 Zurich,Switzerland;

 

Abstrakt
Potlačení tvorby sazí ve spalovacích motorech při použití vlastností ferrocene (Fe (C2H5) 2), jsou dobře známé z různých výzkumných zpráv a testů jako např. (Howard a Kausch 1980).
Různé studie poskytují důkazy, že ferrocen snižuje uhlíkové úsady, protože dochází k účinnějšímu vyhoření paliva dříve než se saze zformují (např. Zhang a Megaridis 1996).
V této práci je prokázáno, že ferrocenem dopovaný difúzní plamen, vytváří oxid železitý, který zabraňuje vzniku sazí. Tento proces byl předpokládán dříve (Ritrievi et al. 1987), ale nyní byl přímo pozorován s technikou fotoelektrických snímačů v přírodním plynném prostředí (Burtscher 1992).

Získané výsledky ukazují, že oxid železitý se stává součástí sazí a působí jako katalyzátor na podporu shoření sazí již na špičce plamene.
 

Reference uživatelů Boogie Energy Pill.

V těchto krátkých zprávách se dočtete o zkušenostech uživatelů tablet Boogie Energy Pill.

Může zde být i Vaše zkušenost, pokud nám ji pošlete.

2003 Hino S1 Diesel truck. Hmotnost: 14 Tun Najeto: 285000 Km. Procento zlepšení o 7,0%

Philovy Komentáře: Wow, fakt dobrý zlepšení. Budu i nadále používat.

Richardovy Komentáře:

Měl jsem možnost jezdit s Boogie Energy Pill nějaký čas a jsem velmi rád za úsporu paliva, vzrostl i výkonu motoru…

Doporučuji tento produkt všem.

Jako pracovník farmy musím ujet dost velkou vzdálenost po strmých silnicích a serpentinách, abych dojel do práce v mém věrném autíčku Toyata. Vzhledem k rostoucím cenám nafty jsem byl nucen najít cestu, jak snížit náklady na pohonné hmoty. Jen tak náhodou jsem našel stránku s reklamou na tuto pilulku, a tak jsem se rozhodl, že výrobek vyzkouším , ačkoliv jsem měl zkušenosti s jinými produkty, jenž mi nepřinesly vůbec žádné úspory. Byl jsem ohromen tím, co se stálo po druhém natankování. Motor běží tišeji, finanční úspora je značná, dostal jsem se na 8,25l / 100 km z 11.3l/100 km, jednodušší studený start. Jsem s pilulkou velmi spokojen a mohu ji doporučit všem dieselovým motorům. Díky za takovou tabletku!

Phil H, Roxburgh

Výměnou svého předešlého auta za 1850 cc 2001 Hondu jsem byl zklamán kvůli větší spotřebě 10,5 litrů/100km. Můj přítel, který má více jak 16letou zkušenost s používáním palivových kondicionérů, mi ukázal Boogie Pill kondicionér. Po prvních dvou pilulkách v první plné nádrži jsem zjistil, že spotřeba paliva se zlepšila na 8,3 l/100 km. Na nedávném výletu z Invercargill do Christchcurch a zpět (vzdálenost 1200 km s nějakýma těma serpentinama) jsem byl schopen dosáhnout rekordu 7,3 litrů/100 km. Jsem velmi spokojen s tímto palivovým kondicionérem a doporučil bych jej všem autům a náklaďákům.

Blair Marshall

1998 Isuzu Forward Diesel nákladní vůz. Hmotnost: 10 tun, Najeto: 410000 Km

Procento zlepšení 5,0%

Vlastník, Komentáře: Jo, líbili se mi, nadále bych chtěl používat.

Po první dávce byly můj manžel Andy a synové Benedict a Frederick překvapeni téměř okamžitou změnou při volnoběhu svých vozidel. K jejich úžasu se přidal patrný nárůst výkonu motoru v 1000cc Suzuki Super Carry Van a Daihatsu Charade.

Začal jsem používat pilulku před dvěma týdny. Již po prvním naplnění jsem si všiml, že nafta moji dodávku táhla mnohem lépe v kopcích, jakoby měla více energie. Pak jsem pilulku vyzkoušel v dodávce na benzín a dosáhl jsem stejných výsledků. Nyní extra najeté kilometry, které získáváme z každého vozidla, jsou velkou podporou pro naše podnikání, 100 km navíc na nádrž.

Bob Fair

Máme Toyota Hi-Ace dodávku na benzín a rozhodli jsme se vyzkoušet Boogie Pill. Výsledky se dostavily velmi rychle – používáme mnohem méně paliva a co je nejdůležitější, dosahujeme většího výkonu při plném zatížení. Řidič konkurenční společnosti, který právě s námi začal jezdit, byl ohromen rozdílem mezi naší dodávkou a identickou dodávkou, se kterou dříve jezdil. Víme také, že tato lepší účinnosti znamená snížené náklady na údržbu.

Jim C

Pozorování - Po použití 80 litrů benzínu s Boogie Energy Pill, bylo zjištěno, že došlo k výraznému zlepšení spotřeby paliva. Motor běžel hladce a měl více síly při používání tohoto produktu. Boogie Energy Pill úplně změnila výkon mého klasického 1971 MGB. Doufám, že publikujete můj příspěvek, který podpoří produkt a ponechá veškeré pochybnosti stranou. Kromě znatelně rychlejší akceleraci, auto jde do otáček lehčeji. Dokonce i můj mechanik, který je obvykle skeptický u takových výrobků, je nyní přesvědčen, že palivová pilulka opravdu funguje! Rád bych poděkoval vývojářům tabletky a zejména panu Tony Robbinsonovi, že mi představil kouzlo pilulky.

David